Tuesday, July 15, 2008

ubaT saPu laGi...

hai semuer...

hmmm...aper nak cite hari nie?...ok, memula pepagi tadi aku pegi klinik kesihatan kat putrajaya...nak check balik sakit kulit kat jari aku nie...aku sampai klinik awal, 7.30 dah sampai...tapi, bila dipanggil untuk jumpa doktor tu yg lambat...dekat sejam lebih jugak aku tunggu...masuk tak sampai pon 10minit...doktor bagi lagie ubat sapu dgn ubat makan, tapi ubat sapu tu jenis oily sikit... bile sapu mula-mula tadi, rasa pedih sikit...tapi, taklah rasa kering sangat...nmpak mcm okey...mudah-mudahan bleh lah kurang sakit tu...munGkin jugaK Allah SWT nak uji aku, tengok aku leh sabar ker tak...

tapi sekrg nie, aku rasa aku dah mula belajar bersabar...aku rasa untuk masa akan dtg, SABAR tu penting...so, kenalaH belajaR sabaR dari sekaraNg...jiwa yaNg tenaNg penting untuk mengHasilkaN mutu kerja yaNg berkualitI... HAHAHAHAA...boleH pakai ker falsafah tu?? okLah kot...hehehe...

ariNi mood rasa Biase jeR...taKde aper yg InteresTing pon haPpen...cuMa kepala ada rase peNing-peninG sikit...mungkIn sebaB terleBih sangaT kot tidur...tapi, malaM tadi mmG maTa mengaNtuk sangaT...ntaH biLer terlelaP pon tak sedaR...taHu-taHu tv masih lagi terbukak puKul 3 paGi...tutuP tv theN sambunG tido baLik..hehehe...

Ptg nie nak singgaH pasaR malaM jap on the waY baLik rumaH...naK kena basUh baJu ptg Nie, rasa malas plaK naK masaK arini...tu yg naK singgaH pasaR malaM...

mmm...malaM nie ada sindaRela...best..CSI New York...pun best... sekRg antaRa ketiga-tiGa CSI tu, yg palIng besT CSI NY...dulu, aku rasa CSI Vegas plaing best, taPi sekrg CSI NY yg plg besT...CSI Miami pon Ok jugaK...aKu nie hantu CSI...tengOk ulaNg-ulaNg kali pon sanGGUp...suKa sebaB suka teNgok cara dieoRg beRfikir aLL the possibiliTies utk setiaP kes...maCmane nak koreK sedlm-dlmnyeR raHsia peNipuaN dieoraNg nie...ada juGak kes yg Bunuh taK sengaJa...yg Tu laGi kesiaN...taK sengaja buNUh taPi taKut naK mengaKu...yerlaH, kalaU jadi kaT kite pon, maHunyer beraNi naK mengaKu...taPi, hiduP pon taK tenteram...bLeh ker hiduP dlm keaDaan bersalaH mcm Tu???....

OklaH, stOp siNi dulU laH...esoK kiTe samBung laGie...

1 comment:

Wak said...

pape aje laa kakak eilda...yg paling penting jari akak tue...jage elok2..bkn pe nanti ane taw kalo singgah umah akak ke leh la akak masak tuk saya...kalo jari sakit xleh nk masakkn..tol x?huhuh