Thursday, July 10, 2008

it's thurSdaY...

yea...yea....

ari khamis telah pun tiba...ari khamis memang hari-hari yang ditunggu setiap minggu...
nak tahu kenapa????
sebab nie lah ====>
MACAM-MACAM AZNIL

tak sabar nak gelak sebenarnya...macam-macam aznil adalah terapi gelak untuk aku...hopefully malam nie best tahap nak guling-guling kat lantai...hehehe...


sekrg nie aku kat ofis lagie...jap lagie dlm kul 5 nak balik...kena balik awal sikit arinie sebab jalan nak masuk ke kawasan rumah aku tu ada pasar malam...so, hectic sikit...tu yg kena balik awal sikit...tak tahu nak masak ker tak malam nie...perut tgh kenyang lagie nie, lepas makan keropok roda yg banyak diberi oleh kak biq...hehehe...kalau rajin, aku masaKlah yer...menu aper agakNyer eh mlm nie...


-----------think---------------


ariNi keadaaN ofis nie nampaK mcm tenang...but annoying with segelintir people...tak tahu kenapa...tapi, memang rasa sangat distracted...kdg-kdg aku rasa, aku nie pon bukan baik sangat kan...bukan innocent sangat pon, tapi still rasa menyampah dgn certain people....taknak tak suka tak suka kat org nie, tapi keadaan memaksa...aku try lah kawal diri sendiri dari terus-terusan tak suka...


hopefully, my laughter therapy will work out...


takmo tensen-tensen sangat...


nanti rasa tak best...


hidup kena ceria kan...barulah enjoy!!...




No comments: