Thursday, July 10, 2008

peLik kan cinta Nie...

ok...



lagie 5min aku nak balik...
tapi, nak crita sikit pasal satu series drama cina kat channel 301 AEC astro...
tajuk crite tu, Honor & Passion...


crita pasal cinta...
tapi, cinta yang tak berbalas...


contoHnya mcm nie tau...

Si A suka kat si B, tapi si B tak suka kat si A...
si B ni suka kat si C...tapi, si C plak tak suka kat si B...

faham tak aku punya example??
kiRe macaM cinta taK berbalas...

tapi, yang peliknya...masing-masing bertegas nak pertahankan perasaan masing-masing...
memang bagus mcm tu...berusaha bila nak kan sesuatu...
tapi, yang tak bagusnya akhirnya nanti akan melukakan banyak pihak...
banyak perasaan yang akan terluka...tu yang tak best..
aku yg tengok nie pon...walaupun tahu itu adalah drama jer, tapi feeling terlebih plak...hehehe

tak sabar nak tunggu kesudahannya....

ok, dah pukul 5.08 nie...si taqeem nie tadi sempat kaco aku nak tulis post nie...
dah lambat dari yang biasa...
aku balik dulu...
esok jumpa lagie...

assalaMMualaikum...

***eeee...excited nak tgk mcm-mcm aznil mlm nie...nanti esok kite cite eh***

No comments: