Tuesday, May 19, 2009

peratusan unDi...

ok, just nak share sikit pasal peratusan undi sebelum dan selepas konsert AF...

Kedudukan undian sebelum konsert bermula:-

PELAJAR PERATUSAN (%)

HAFIZ 44
ARIL 22
YAZID 15
AKIM 13
ISMA 6

Kedudukan undian selepas undian ditutup:-

HAFIZ 46
ARIL 22
AKIM 18
YAZID 9
ISMA 5


aril tetap maintain jer...tapi hafiz meningkat...begitu juga akim...yazid dan isma plak menurun...
pada aku, semua persembahan malam final tu memang best...
masing-masing ada kekuatan tersendiri...

just to make myself clear, walaupuN aku sokong ariL, tapi itu tidak bermakna aku tak sokong pelajar lain...
hafiz and akim are also my choice...
cuma, aku lebih suka nak bercerita pasal ariL...
kan itu lebih baik...berceriTa tentang seseorang yang kita minat/suka daripada mengutuk/mengata orang lain...
aku taknak jadi seperti sesetengah fan pelajar lain, yang sokong pelajar lain selain aril and then at the same time kutuk aril jugak...

AF memang telah berakhir but A.R.I.L. is just the beginning...
and i wiLL not stoP story about him...
akan terus menyoKongnya...forever...
he needs our support...

No comments: