Tuesday, May 05, 2009

ariL is leading wiTh AF MasuK...

wohOooooo!!

haa...sorry yer pd kekawaN yang maYbe bosaN dengan posT yang dok cite pasaL AF nie kan...
tapi, i can't help it...hehehe...
biLa ada AF Masuk nie, lagielah aku conCern kan...hehehe...

my dear chanim...
sejak bila cakap ngan aku guna 'kite kite' nie...? hehehe...memang skemalaH ko nie...hehehe...
aku pun rasa lah, dia berlakon...
tapi, percaya atau tidak, aku nie boleh tahan gak termakan lakonan dia tu...hehehe...
yang kat dalam diari tu, yes...memang real...
dia memang emotionally involved pon dengan student...si isMa siap pengsan lagi tu...sebab terkejut sangat...
so, we continue to see the drama eh...
tak sabar nak tunggu saturday nie punYa konsert...

dear sYana...
ala..ala..bucuk...
sorrylaH yer...tak berniat nak risaukan ko pon...
sepatutNya post yang selepasnya tu nak dipost cepat...
tapi, ada masalah teknikal....tu yang lambat post...
hehehe...
btw, aku ok...takde masalah...
cuma sejak demam AF nie, adalah sikit jiwa kacau...hehehe...
u are rite, kalau ariL dpt masuk final, memang aku lah org paling happy...hehehhe...
ntahlah syana...aku nie life tak banyak benda yg interesting mcm life org lain...
tu yang dari boring memanjang, mehlah involve kan diri dlm rncgn2 realiti ni...hehehe...
adalah sikit benda yang aku nak fikir....
selaluNya aku tengok rancangan realiti nie, takdelah 'emotionally involve' kan...
tapi, aura si AriL nie lain sikit...
so, ko layaN jerlaH akunyer peranGai nie eh...
dlm facebooK pon, what type of person are me, dia kata aku 'dreamer'...hahahha...
thank u syana sebab sudI layaN kerenah akU nie...

hai adik suzY...
confirM dik ada AF Masuk kali nie...
votiNgnya staRt dari semlm (4/5/09) 10pm sampai sabtu (9/5/09) 9.00pm....
sekrg nie ariL tgh leaD....
adIk boleh tgk websiTe nie for more info...if adik suKalaH...hehehe...
http://www.astro.com.my/akademifantasia
dik,
masa time saida dulu, auRa dia tak sekuaT mcm ariL kat AF7 kali nie...
kalaU ariL tak bagus, setakat harap muka jer cute, akak rasa org stiLL takkaN vote dia...
nie mmg bleh teNgok dia pUnyer traNsformasi, week by week dia improve...
masa koNsert ke-7 tu, mmg satU keputusaN yang menGejutkan biLa ariL tersingkir...
sebab bukaNNya dia taK bagus...
sekurang-kuraNgnya, tak menaNg AF7 pon, boleh pegi ke finaL...
setiaP persembahaN dia memaNg dinanTikan sebaB dia selalU buaT kejutaN dgn aksi-aksI yang pelajar AF lain tak berani pon nak buat...kecuali akim aritu lah...naik atas kerusi...hehhe...
sebab aUra ariL terlalu kuaT, and principaL tiara tu taKleh terima hakikaT yang aishah&claudia terkeluar last week, tu yang dia gunakan kuasa dia untuk adakan AF Masuk...
btw dik, thaNks yer sebaB sudi jer layaN 'demam' akak nie kan...
hehhehe...

harap-harap, ariL akan masuk semula..
i'm hoping for the best...
nak menang AF tu, mungkin sedikit mustahil...
but, who knows kan...hehehe...
i will make sure ariL go to the final...
i know he can do it...takkan menghampakan semua peminatnya....

terbaik wok!!

awoKK is d best!!

2 comments:

Anonymous said...

dar,

takpalah. nak buat camna kalau kawan aku da jadi mcm gini kan. aku redha je. kehkehkeh.

miss u bebeh.

-syana-

Su3y said...

A'skum kak eilda...

1stly suzy nak ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada akak...
Thankz for being there for me always...
Terharu suzy...
Suzy hargainya sangat2 kak...

Btw,pasal aril ni...
Walaupun suzy tak dapat nak tengok AF setiap minggu,namun suzy juga tak ketinggalan turut mengenali pelajar2 AF kali ini...
All the best for aril...
Semoga lepas klua AF pun akan tetap maintain yer...

Take care sis,love u...