Sunday, May 10, 2009

i'm still smiLing...and smiLing...hehe


baru jer lepas tgk konsert ulangan AF7 yang ke-9 daN diari INT...
masih lagi rasa happy sebab awok tersenaraI untuk ke final...
aku rasa, masa tu mesti dia tak terfikir pon dia akan pegi final...
his face tells everything (biarpon MEMANG ada org akan mengata aril kononnya buat-buat tak caya diri sendiri masuk final, TAPI...aril bukan org yang suka berpura-pura...sesiapa yang betul2 fans aril, pasti tahu how is ariL...he's not hipokrit)....

aku nie, masa ariL terkeluar aku nanGis...
ariL dapat masuk final pon, aku nanGis gak...hehehe...menangis kehappyan...
baru aku tahu, mcmane rasanYa bila kita susaH payah afundi / afmasuk seseorang pelajar, and pelajar tu terpilih lah plak...
dan yang penting, ariL tak pernah lupa pada peminat2 dan pengundiNya...
itu yang membuaTkan fans dia rasa dihargai...

teruskaN perjuanganMu ariL...
do your best at the finaL, biarpon tidak menjadi juaRa...


2 comments:

Su3y said...

Aik?
Kak nangis?hehehe...
Oklah,all the best for him...
Walaupun tak dapat jadi juara,but at least dah ke final dah cukup bagus dah tu :D

eiLda epaL said...

hai adik suzy...

huhu...ha'a, mengalir lah sikit airmata tu...
bukan aper, macam tak percaya yang akak afmasuk tu, berjaya dimasukkan semula ke AF...tu yang mcm nangis jap...sikit jer pon...hehehe...