Thursday, November 06, 2008

on LeaVe...

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Weekend Comments & Graphics
kawan-kawan...
start esok, aku akan bercuti...sampai lah ari selasa 11/11/08...
rabu 12/11/08 barulah aku naik keje semula...
ahad nie, 9/11/08 majlis pertunangan aku akan berlangsung...
dah mula rasa berdebar-debar nie...hehehe...camnelaH nanti majlis tu ek...
nurul, bukan awak jer yg nerves, kite pon dah start nerves jugak...hehehe...=)
so, aku takkan dpt update blog nie for quite a few days...
insYaaLLah, lepas naik cuti aku akan update blog ya...
tapi, naik keje nie nanti pon, keje dah bertimbun menanti...
keje kat lab nie diff sikit dari halal...we can plan for ur work...hari nie nak buat nie, esok buat tu, minggu depan buat ni...cuma, yang akan spoilkan plan tu adalah if instrument tetiba plak buat hal...meragam...haa! time tu lari semua plan yang dirancang...hehehe...
so to all my dear frens, see u after i naik cuti ya...
bye...

8 comments:

Unknown said...

semoga sumer yg dirancang berjalan lancar..amin.

nnt dpt cincin kan? ha.. tips dari nrl (yg tak sempat nrl praktikkan dulu sbb da rushing & luper), pakai hand lotion. senang sket cincin nak masuk di jari manismu tu..

1st thing to do bler eilda da masuk ofc rabu nnt, upload pic tunang tau!

azlin hashim said...

selamat bertunang eilda, semoga berbahagia hendaknya & berkekalan hingga akhir hayat! amin...

-iDa said...

yeye...eiLda dh nk tunang....
pape aku nk ucapkn 'tahniah' my fwen.nk bg a few tips pn aku sdr lum mgalaminye hehehehhe...
igat n praktis pesann dr nurul tu tau...n jgn lupe upload gbr ko y comel tu nti (xsbr nk nengok)

aLl d beSt my fWen...

Wak said...

salam kakek ku eilda...

congratzzz...slmt bertukar status...

huhu...jgn lupe upload gambo gak ye..

nk gak tgk muka akak yg nebez tue...

hai,,xsabo rasenyer...

sazly said...

tahniah..

MyHalal said...

mabruk mukadam!

AcAh cHiK said...

salam..tak sbr nak tgk gambar tunang ko..:D

Unknown said...

npe eilda x update blog laie ni??