Wednesday, November 19, 2008

enGagemenT - Part One

ok, apa kata kita start dgn gambar barang-barang hantaran dulu eh...

yang kaler pink adalah hantaran dari pihak aku kepada pihak lelaki...

yang kaler coklat gold tu, hantaran dari pihak lelaki kepada aku...

pihak lelaki hantar 11 dulang, aku balas 15 dulang...

enjoy the piCture ok...








-buah-telekung-telur-bekas cincin-potpouri-kuih-tuala-sireh junjung-coklat-kain-sejadah-







-potpouri-sejadah-cupcake-kek-jeruk asam-bunga junjung/sireh junjung-buah-kek lapis-kain sampin-baju melayu-coklat-kain pelekat-tuala-alat solek-

6 comments:

-iDa said...

Wow!chanTek la koNye GubaHan hanTaraN tu, nTi leH la TempaH kt ko ye hehehehe....Mne dPt iDea u wat tU sume, suKa aKu tgK....mNarik taU.
tappppiiii...mNe gBr ko (aFter mAke-oVer?nK la tGk.
arI2 Tau akU buKa bLog ko, xSaBar nk tGk..pApe pN aku nK uCap 'taHniAh'...

eiLda epaL said...

ida, sorrylah lambat sikit update...
aku tak sihat + banyak sikit keje kat lab...
tau-tau jerlah kan, nak upload gambar tu semua, amik masa skit...

idea tu, aku curi kat kedai yang aku beli brg-brg hiasan hantaran tu...takpe, nanti dah tiba masa ko, pasti ada idea yg lebih cantik dari aku...chaiyO! and thanks...

Unknown said...

hehe.. oo.. kongsi pglmn ngan ida plak ek.. da nk dekat la tu..

suker tgk hantaran pinK tu.. suke tgk cupcake tu.. spe buat?

eiLda epaL said...

nurul cuba tgk post yg engagement part two...
kan ada gambar yg dgn my frens tu...in the middle tu lah, syana namanya yang made all those lovely cupcakes...

Wak said...

wow lawanyer....yang penting kan kak ieda ngan kak nurull....'RAMA-RAMA'tu...tetap nk inteprem kn..pape pon TAHNIAH bangat.....

AcAh cHiK said...

comei nyer cupcake tu yum yum yum