Wednesday, November 05, 2008

MKKM Klang






ok... tadi dah cerita pasal jamuan raya di cyberjaya...
sekarang kita semua ke makmal klang plak yer...
kalau tak silap aku, 22/10 rasanya jamuan raya nie...
takperlah, yang penting bulan raya kan...hehehe...
jamuan ni diadakan waktu petang...dalam pukul 3 mcm tu...
sebab paginya ada mesyuarat bulanan, so buatlah jamuan nie petang...
menunya sate, sebab pagi lepas mesyuarat tu dah makan meehoon tomyam...
so, petang makan sate...
ada jugak kuih-kuih raya dan kek...
walaupun makan sate jer, tapi kenyang gila...hehehe...nak makan kek pon tak larat...
it feels different sambut raya kat cyber dan klang...
kat cyber @ halal, we celebrate with a large quantity of people...
kalau kat klang, just around 31 people jer...
bayangkan...ptm & pptm kat halal jer dah 27 orang...just add 4 ppl lagi, dah jadi satu lab klang...
so, suasana pon berbeza...
kecil tapi meriah...
1st picture tu adalah aku dgn my pptm yang rajin prepare sample untuk aku...faeza namanya...
orang taiping nie [sekampung ler dgn en.sazly..hehe]
2nd picture tu adalah penghuni-penghuni bilik 208..bilik aku lah tu...hehehe...
bilik 208 nie memang happening gila berbanding bilik-bilik yang lain...
memang meriah jer rasa kalau semua 6 orang nie ada...hehehe...
dari kiri :- aku, kak ina, kak muridah, kak lia, kak shimah dan kak mas...
nampak sedap tak kek tu...?
hehehe...
aku yang syorkan kat dieorang nie, cari kek kat bakers cottage...
sebab kek-kek kat bakers cottage ok gak dari segi rasa dan harga...
time-time lapar nie, nampak kek tu sedap jer kan...hehe...

4 comments:

Unknown said...

serious nmpk sedap gler kek tu..
ape nama nyer? terliuh sudah..

sazly said...

dah kenal sape shima... dia ni senyap je dulu...

sazly said...

jangan meleleh anak nurul nanti

AcAh cHiK said...

that cake looks so yummy...:D