Monday, November 03, 2008

i'm baCk...

hai kawan-kawan...

lama dah aku rasa tak update blog...
sejak rajuk di hati, kini telah diubati...
bukan apa, tak tahulah kenapa teremosi sikit masa tu...
so, tetiba mood nak blog hilang...

but now, i'm ok...
to NURUL, IDA & JOHARI... thanks for ur concern...
i'm okey rite now...fine thank you...

nurul - sorry tak balas pon email nurul aritu...kite tak tahu nak balas apa...sebab kepala tgh blur...kite baca and faham apa yg cuba nurul sampaikan...thanks a lot for the advice...
ida - aku tahu ko memang kawan yang sentiasa sudi mendengar...walaupun ko nie brutal di luar, tapi sebenarnya lembut hati di dalam...
johari - ala la la...pujuk saya yer...comel jer cara mujuk tu...insyaAllah, saya akan senyum sokMo yer...

hari nie, aku rasa sangat happy...
banyak perkara yang membuatkan aku happy sejak semalam...

1 - akhirnya, barang-barang hantaran aku dah siap...segala penat lelah aku berhasil...rasa sangat puas hati bila kita dapat buat sesuatu untuk seseorang yang kita sayang...persiapan baru separuh [pada aku lah]...bila balik ke JB nie, lagie banyak nak setelkan... cuma apa yang aku harapkan sekarang, segala perjalanan untuk majlis ahad nie akan berjalan dengan lancar...aku nie bukannya takut nak bertunang, tapi lebih takut dengan perjalanan majlis tu nanti...

2 - malam tadi, tak sia-sia aku berjaga sampai pukul 3 pagi...semata-mata nak tengok final F1 di Brazil...Felipe Massa won in Brazil, tapi Lewis Hamilton yang jadi World Championship...selisih 1 mata jer dengan Massa...aku frust sebab Hamilton menang world title, tapi apa yang membuatkan aku rasa berbaloi adalah Massa menang di tempatnya sendiri...Massa sangat-sangat berharap akan menang di Brazilian GP nie...dia tak kejarkan sangat world title tu, dia cuma nak menang di Brazil GP...Massa dah hampir-hampir memegang title world championship tu...semasa Hamilton di tangga ke-6...last-last minit, at the chequered flag, Glock yg pada waktu itu tangga ke-5 bleh plak slow down, and give ruang to Hamilton naik ke position 5...that's why he won the world title cuma lebih 1 mata dari Massa....but takper, tahun depan ada lagie...kira Hamilton nasib baik jer tu... i'm haPPy for Massa and Raikkonen pon naik podium jugak for 3rd position...WORK HARDER KIMI NEXT YEAR!!

3 - pagi nie, bila aku masuk jer kereta nak pegi keje..aku dengar suara KIERAN di radio...eh? salah radio ker aku nie...? tengok balik no radio tu...betullah radio HOTFM...haaa! terkejut gila aku...memang pernah dengar kieran di offer oleh radio hotfm, tapi masa tu kieran tak comment apa-apa...tau-tau, pagi nie fara & faisal welcome kieran to hotfm...eeee..SYOK GILA!! best sangat dengar gandingan mereka bertiga...cuma, sebab dah biasa dengar fafau dan fbi pepagi, bila tetiba ada orang lain rasa janggal lah plak...tapi, untuk peminat-peminat kieran, pasti tak pelik walau di stesen mana pon kieran kan...rasanya dengan kieran ke hotfm, era lagi lah kena bertungkus-lumus memajukan stesen radio dieorang...masing-masing ada peminat tersendiri, tapi kebiasaannya peminat akan ikut dj...mcm sinar fm sekarang tetiba rating bleh meningkat...mesti sebab rncgn pagi dieorang pon sekrg ok...ada krill, salih yaakob dgn kak engku...gelak besar gak kalau dgr celoteh dieorang pepagi...kesimpulannya, pagi-pagi tak tahu nak dengar radio mana...hehehe...[maklumler, perjalanan pegi keje kan 1 hour...so, puas ler nak dgr radio...hehehe]...

4 - last sekali, pasal work...arini barulah aku rasa puas hati sangat...selepas kak shimah dan zik susah payah menolong aku membetulkan AAS tu, akhirnya hari ini dia menampakkan result yg sgt positif...aku run sampel arini and dapat result yang ok...thanks to faeza jugak [my pptm] sebab sudi tolong aku and ajar aku how to prepare sample... alhamdulillah, harap-harap lepas nie, janganlah AAS tu buat perangai lagi...barulah semangat nak buat keje...pening sebab setiap kali en.ghani nampak muka aku, mesti suruh cari sampel...tambah sampel...iskk, yg aku nie barulah nak bertatih dari merangkak...sabo-sabolah...tapi, alhamdulillah...ramai jugak kawan-kawan kat lab nie membantu...

oklaH, i think that's all for now...
nanti aku sambung lagie yer...
adios...

4 comments:

-iDa said...

sUka sgt2 sbb eiLda y ku knLi dh keMbali....
yeke aKu niE bruTal hahahahh....
so nOw,dh ciap ek hnTrn tu, bjaya gak akHirnYa...syabas n bGga aku sbb ko dPt wat sdr...
paPe pn, Aku dOakn Moga mJls ko nTi bjaLaN dgN lanCar..iNsy

Unknown said...

ahad ni kn majlis nye?
wahh.. cepatnye masa berlalu..
nrl plak yg nervess..
hehe

Amiene Rev said...

sudah selamat....

fakarudinft.blogspot.my said...

Akhirnya elda dah update blog...thanks buat link dengan blog saya....nanti saya bagi kuih dorayaki.