Wednesday, April 07, 2010

cuTi santai...

salam kawan-kawan...

hmm,arini buat pertama kalinya aku mengambil CUTI REHAT tanpa sebab...hehehe...

ntahlah, sejak beberapa hari nie mood nak keje sangat takde...tak tahulah kenapa...
mungkin juga sejak pemergian Allahyarham Din Beramboi membuatkan semangat aku pun sedikit sebanyak hilang gak...
yerlah, sebab dulu paknil dan pakdin lah yang menceriakan pagi aku...
dari bangun tido, dalam kereta, di tempat kerja...

sekarang, pagi rasa sunyi...sunyi sangat...
memang pagi2 sekrg ada Dina dan Jimmy yang cuba menceriakan suasana pagi, tapi tak sama...
dulu, aku gosok baju pun waktu pagi sebelum pegi keje...sambil dengar ulangan sawancara...hehehe...
tapi sekrg, takde mood nak gosok baju waktu pagi dah...
malam sebelum tido aku dah gosok baju dah...

sebab tu lah, arini aku NEKAD..ambil cuti rehat...mengejut jer, semlm baru mohon...
huhu...

so, harap2nya dengan bercuti hari nie dapat merilekskan sikit fikiran dan mengembalikan mood nak bekerja :)

p/s: rindu kat hubby pun ya jugak...huhuhu... :(

1 comment:

Edzlin said...

selamat beristirehat. sekali sekala cuti ok jg, lapangkan minda