Thursday, August 21, 2008

whaT is aCtuaLLy happeN to Me?

aSSalaMMualaikum...

hmmm...laMe tak uPdate blog aku nie...selalU nak curi masa [sejaK keje HDC nie, takde masa], tapi mesTi tak dpT nak curi masa jaP naK tulis blOg...

dlM kepala, macam-macam cerIta naK cerita...taPi, taK tahu nak mUla kat mana...so, sekrg nie curi masa jap menulis blog sebelUm aku buaT keje-keje aKu...

tapi yaNg aKu pasti, Jiwa aku tak berapa tenanG sejak akhir-akhir nie...tak beraPa ada mood naK keje...bukaN malas keje...keje baNyak sebenaRnya...taPi, teraSa mcm hdc mmg taKnak 7 org yg beri nama ke KKM utk buat keje-keje hdc...tapi, hdc tak sedar...buat masa sekrg nie kawan-kawan yg tinggal nie perlukan bantuan jugak...taknaK bagi jadie lead takde masalah, tp sekurg-kurgnya baGilah peluaNg kita tolong rakan-rakan yang mmg sangat-sangat perlukan kita...walaupon mungkin masa tak lama, tapi sekurg-kurgnya dpt juga membaNtu...dpt jugaK ringaNkan bebaN dieoraNg sikit...terutaMa kat bahagiaN proses nie...nie tak, hdc pentingkan ego dia jer...

tapi, situasi sekrg nie...ditelan mati mak, diluah mati bapak...serba salaH...taK tahu aper yang betuL dan aper yaNg salaH...sejaK di 'cop moHor' sebab baGi nama pada KKM, aku dah rasa lain...tak macaM dulu...aper yaNg aku naK buat, nak cakaP, kena jaGa...taknaK menyiNggung perasaaN kawan-kawaN...biaRlah aku jer yg terasa, asalkN org laIn tak sedih dan keceWa dgn aku...walaupoN pd haKikaTnya, aKu tersaNgat sediH...nak tinGGalkan kawan-kawan kat halal nie...kalau boleH, aku naK semua PTM kluaR dari hdc nie...tapi, apakaN daya...

untuk kawan-kawan yang memBaca Blog nie, maaFkanlah insaN berNama eiLda ini sekiraNya ada salaH dan silaP...saYa tahu saya buKan manusia yaNg sempUrna, baNyak kelemahaN daripaDa saya...yaNg saya palIng taHu sikaP saya adalaH suKa cakaP lepas...Mungkin secaRa tak seNgaja saya menYinggung perasaaN sesiaPa...cakaP guNa bahaSa kasaR ker...riaK muka yaNg somBong ker...saYa mohoN ampuN maaf dari hujuNg kaki sampai hujuNg ramBut...halaLkan semua makaN minuM saya selaMa nie...jiKa ada sikaP saYa yaNg boLeh diPerbaiki, toloNglaH beritaHu...insYaAllah saya akaN cuBa ubaH...

aku harap aku dapaT kembaLi kepada keadaaN asaL...diri aku yang sebenaR-benaRnya...

wallahualam...



zwani.com myspace graphic comments
Myspace Friends Graphics

6 comments:

sazly said...

dah maaf...

Shazwan said...

mmG hdc twok. nrl da ader nama best utk hdc nih.. Hate Dat Company. haha..

sekurang2nye kter bek hati lagi nk tolong wpun tak dibayar gaji yg sepatutnye kan.

Wak said...

sabo jela..bln2 pose ni kan...bnyk2 le sabo...

Anonymous said...

yeah!! Hate Dat Company (^v^)

Chipmunk1070 said...

kite pon dah maafkan da..kite pon nak mintak maaf kt awak gak...

-iDa said...

i.m Like it;s....
hate dat cOmpany!