Monday, September 29, 2008

SelamaT hari raya...

assalammualaikum...

hai kawan-kawan yang setia baca blog saya...

selamat hari raYa saya ucapkan...mohOn ampun dan maaF andai ada terkasar bahasa atau tersilap kata...halalkan segala yang termakan, terminum, terteLan atau terBagi kat saya yer...

this few days, quite busy sikit...tetibe dapat sampel TUL [Tahan Uji Lepas]...kena kluar result in 3days...nak dijadikan cerita, minggu lepas nak run sampel, sekali gas acetylene plak habis...kena tunggu senin...
hari ni, gas dh sampai...sekali instrument plak buat hal...letih rasanya dan sedih tgk result yang tak ok...kak shimah pun risau bebenor aku tengok...yerlah, dahlah sampel TUL, instrument plak buat hal, mau tak senang nak cuti...mesin tu nak raya sangat kot...hopefully, lepas raya ia akan okey...

saya cuTi sampai 6hb..insyaAllah, takde araL dan halangan 7hb naik keje...
so, lama lah tak dpt update blog...
insyaAllah, lepas raya jika diizinkan, akan ku update blog nie dengan crite-crite raya plak...
raya saya takdelah meriah mana...makLumlah family cuma 3 orang jer, tapi walau sederhana tetaP meriah...

untuk kawan-kawan Blog :-

acir - menarIk soalan-soalaN tu...nanTi ada masa, saya cuba jawab eh...tungguuuu...

acah - sian aku dgr cite tough dayz ko tu...jgn raya nanti pon jd tough dayz jugak utk ko... nanti kite sesama
jawab soalan acir eh...

en.sazLy - memaNg nampak sanGat excited wakTu berbuKa kat cyBerjaYa tu...saya dh upLoad gambaR-gaMbarnya
dlm frenster...dlm blog jer tak sempat...happY to see u happY juMpe member-member viOs...

taqeem - selamat beraya sakan dik...jangan luper kat akak tau...jangan main mercun...jangan nakal2 sangat...
nakal sikit-sikit ok...

nurul - gambar yang nurul bg kat email takleh bukak...nanti nurul buat satu album untuk semua gmbr scan tu...
campur sekali dgn gambar waktu lahir...waktu dia membesar sebulan, 2 bulan, setahun dan seterusnya...
tentU seronok...

johari - updatelah blog selalu...ker busY giler nie? hehehe...ape-ape pun, bykkan bersabar dgn segala dugaanNya..
haPPy alwaYs...senYum soKmo eh...

oklaH, saya dah nak baLik nie...
Jumpa laGi lepas Raya...
adiosss.....

2 comments:

Su3y said...

A'skum kak epal...

Hehehe,akak gi mne ehh?lmer tk bbl sey...
Rdu ler...
Suzy tgu jgk email dari akak tp tkder pn,huhuhu...
Tkperlh,ape2 pn suzy nk ucapkn Slmt Hari Raya Aidilfitri maaf zahir & batin yer kak...

Btw klu bile2 akak free jgn lupe k singgah blog suzy...
http://suzy-in-da-house.blogspot.com/
I'll appreciate tat :)
Thankz kak!

W'kslm,missing u much...
Suzylina :)

Unknown said...

ok.. nnt nrl emel lagi kat eilda len kali..

harini cuti lagi ek. wat hantaran ker? hehe..