Monday, July 13, 2009

rindunya dengan bloG....

i miss blogging sooooooo muccchhhhhhhhhh!!

rindunya aku nak update cerita kat blog nie...
serius...!! tak pernah rasa rindu macam nie...
patutlaH emosi selalu tak stabil...sebab tak dapat nak luahkan dlm blog nie...

laptop aku masuk wad...sakit tenat...
huhu...
dah hampir 3 minggu dah laptop dibaiki...
hopefully, by end of this week aku dah boleh amik laptop aku...

nak cerita apa masalah dengan laptop tu, macam tak sanggup jer nak cerita...hehehe...
aku pun tak tahu...
mungkin jugak salah aku secara tidak sengaja...tertumpahkan air ke laptop...
sebab servis centernya memberitahu ada kesan air pada motherboard...
walaupun laptop tu baru jer beli, tapi sebab kerosakannya adalah AIR, maka tidak dicover dalam warranty...
i have to keluarkan rm690.00 untuk betulkannya...UISHH!! BANYAK TU!! tapi, nak buat camne...silap sendiri...
nie semua pengajaran untuk aku lebih berhati-hati akan datang...
jangan cuai...

ada beberapa cerita yang aku nak update lepas nie...
harap-harap pada kawan-kawan yang setia mengunjungi blog nie akan terhibur ye...
ceritanya simple jer yer kawan-kawan...

miss all of you...especially adik suzy...still masih sudi tinggalkan komen di shout box...thanks dik...
edzlin, masih lagie ker lawat blog nie...? =)

No comments: