Monday, July 13, 2009

cenderaHati ariL...




first time menjejakkan kaki ke The Pavillion, KL...
wah! nie tempat untuk orang-orang kaya jer nie...hehehe...
tapi, tempat nie macam aman sikit nak berjalan-jalan..sebab tak ramai orang..
tempatnya pada aku cantik, nampak eksklusif...cuma besar sangat plak...penat nak pusing-pusing...dari satu kedai nak ke satu kedai...
yang paling best, tempat makannya...uishh! meriahnya tempat makan dia...
macam-macam makanan jual...
orang pon ramai...mcm best jer tengok suasana tu...hehehe..
pastu yang paling best sekali, kat sinielah aku dapat beli dvd cite Initial D...
mak aiii! lama dah aku cari vcd ker, dvd ker, cite initial D tu...akhirnya, di pavilion nie lah baru jumpa...
shioKKk!! hehehe...
sebenaRnya tujuan aku ke sinie nak beli cenderahati aril...
gambar yang ke-tiga tu lah Auntie Lin dan anak-anaknya...kalau tak silap aku, yang pakai tudung tu nama yana, yang lagi sorang nama wani...
Auntie Lin nie boleh dikategorikan sebagai antaRa penyokong terbesar ariL...
she's very sporting...and also very friendly....anak-anak dia pon friendly dan tak sombong...
best jugak borak-borak dengan auntie lin...hampir 2 jam jugak duduk kat coffee bean tu...hehehe...
semuaNya bercerita pasal aril...sronok gak rasa dapat bersembang dan berkonsgi cerita dengan orang yang sama-sama tahu pasal ariL...dan yang penting faham kenapa kita minat ariL...
thanks auntie Lin for the time that you spent for me...
itulaH antara kenaNgan manis aku yang akan aku ingat sampai bila-bila... =)

No comments: