Tuesday, June 02, 2009

lamaNya tak update blog...

lamanya rasa aku tak update blog...

sejak AF dah habis...

sejak ariL dah menaNg naib juaRa dan terus ke Jakarta...

sejaK pakniL tidak ke udara di pagi era pada 2 minggu lepas...

sejak rasa rindu yang hebat kat Fila...

semuanya....membuatkan aku takde mood nak update blog....

kepala rasa blank...kosong...tak tahu apa nak update....

BUT....

this week i feel much more better...

sejak paknil dah kembali ke udara di pagi Era...
sejak ariL dah kembali ke Malaysia...
tapi, rindu kat fila tetap sama...dah hampir 3 bulan tak jumpa dia...really really miss him...

kenapa aku jadi sangat 'fanatik' of becoming the fan of paknil and ariL...?
sebab i don't want to think much of how i really miss Fila...
hanya Allah SWT sahaja Maha Mengetahui bahawa aku sangat rindukan dia...
rindu yang tertanggung...

tapi, aku kuatkan juga semangat...make myself buzy 'missing' other people...
so, aku takkan rasa terlalu teruk...

lagi satu reason kenapa aku dah jarang update blog sekarang adalah becoz of my busy day at work...
sejak aku diarahkan untuk membantu unit mikro, keje aku bertambah...
setiap hari buat analisis...sentiasa ada keje...
so, kat ofis memang tak sempat pon nak surf internet...
sebab sentiasa di lab doing my work...
bila malam plak, kat rumah selalu tido awal...sebab penat siang hari kan...
cuma malam nie jer, aku bertahan sikit sebab nak tengok edisi ariL kat 104...hehehe...

rinduLah kat awok...
dapat tengok dia kat era TV minggu lepas really mengubat rindu...sebab tahu dia buat rakaman era TV tu lepas aril balik dari Jakarta...
and dapat tengok trek selebriti aril...memang best...sebab dapat tahu life dia serba sedikit...
paling sempoi dia ni, bila dia tak segan silu pon nak crite or bagitau result upsr, pmr atau spm dia...memang sempoi dan selaMba laH...hehehe...terbaek wok!!

hopefully, aku dapat terus selalu update blog nie...
aku sebenarNya lebih suka blog dari facebook sebab di blog, i can tell everything...
it is a place for me to release my tension...
tapi, tulah...masa aku sekrg menyebabkan betapa hadnya waktu yang ada untuk aku nak update blog...

btw, thanks untuk kawan-kawan yang sudi jenguk blog saya ini...
i really appreciate it...
thank you so much...
take care ya...

2 comments:

Edzlin said...

ooohhh paknil dan aril takde, dia pun cuti yee...hehe, terbaekk wookk.

Unknown said...

awok..
huk huk huk.

tak wendu kat kter ke??