Friday, March 13, 2009

a very tiring week...

arghhhhhhhhhhhhhhhhh!!....
finally, arini dah jumaat...the end of the weekdays...walaupun minggu nie 4 hari jer bekerja, tapi rasa cam lama jer...aku rasa minggu nie is the very tiring week for me...balik jer kerja, mesti rasa tak larat nak buat benda-benda lain...

supposely, hari nie pon ada banyak keje nak settlekan...tapi what i do now...? BLOGGING!...hehe...
kena cari mood dulu pagie nie, baru leh nak setelkan everything...
selalunya dari rumah, dah set mind dah apa nak buat...tapi bila sampai jer lab,bleh terus lupa apa nak buat...isk isk...aku rasa kritikal gak jiwa aku sekarang...

nasib baik sekarang nie, di saat jiwa aku yang agak terseksa sekrg nie, kat astro ria 104, ada ulangan macam-macam aznil yang the latest...haa! remember? that is my LAUGH THERAPY!.... sukanya aku...sekurang-kurangnya taklah tension sangat...bleh gelak kuat-kuat lagie...dahlah dok umah sesorang kan...mesti org ingat apa hal lah budak nie gelak kuat-kuat...ah! lantaklah...asalkan hati aku senang, tak ganggu org lain...

raja lawak pon ada ulangan...lagielah bertambah-tambah gelak aku...kumpulan Sepah memang best and selamba!! they deserve to win...malam tadi pon tengok cite knight rider kat channel 711...best plak cite tu...sebab Kitt tu dah sangat pintar sekrg...best kan kalau kereta kita sendiri bleh cakap-cakap and jadi kawan baik...sekrg nie, aku jer yang bercakap dgn kereta, tapi kereta jer yang tak bercakap dengan aku...hehehe...

apa lagi nak story eh...?

drama sebabak edisi khas kat radio era minggu nie last...sabtu nie (esok ler tu), dieorang buat final kat maju junction mall...nak pegi tengok...tapi, tak dapat nak pegi...huhuhu...sebab tak tahu jalan nak pegi sana...hehehe.. *ada tak sesapa nak bawakkan..?*...hehehe...

esok pon, konsert sulung AF7...best ker tak eh? ntah...aku pon jarang tengok diari sekrg...mcm mood nak tengok AF belum ada sangat sekrg nie...tak tahulah kalau dah minggu 2 atau 3 atau seterusnya baru ada mood nak tengok...

apa lagi rncangan best kat tv sekrg nie yer...?

aku sekrg rajin tengok tv jer kejenya...dok kat rumah weekend, kalau tak main game kat labtop, baca magazine...kalau tak baca magazine, apa lagi, tengok tv lah...kadang-kadang sambil main game kat labtop, tengok gak tv...

selera makan aku pon dah agak kurang sekrg nie...
iskk...tak best...
cuma dlm banyak-banyak selera makan tu, ada satu jer yang tak kurang...hahaha...
COKLAT!! tak kisahlah apa bentuk makanan pon, asalkan ada rasa coklat, mesti tak kan lepaskan peluang punya...hehehe...ntah kenapa, sekrg nie suka makan makanan yang ada unsur coklat...tapi, coklat bar mcm kurang...lebih kepada mcm air susu coklat ker, aiskrim coklat ker, ice blended coklat ker...uishhh!! sedapnya...yum yum...

oklah, dah panjang dah post...mcm dah ada mood sikit...
so, let start working...huhuhu...



zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Work Comments

1 comment:

Unknown said...

kter pun suke cokelat. yummy!