Tuesday, March 10, 2009

doaKan saya yer...

haRI ni...aku dah jumpa my head lab...
aku submit borang permohonan pertukaran aku ke JB...

sebelum masuk nak jumpa tu, rasa berdebar-debar...
takut nak terima apa reaksi dia...

bila dah masuk, dah mukadimah apa yang patut...
dah mendengar apa yang perlu didengar...hahaha...[tahu jerlah en.ghani]...
akhirnya, my bos sign gak my borang pertukaran...
alhamdulillah...1st stage dah lepas...

sekarang nie, aku cuma kena tunggu kak ros kat lab johor untuk minta sign bos dia...
then, kena bawa ke jkn, pastu barulah leh submit ke kkm...

kawan-kawan, doakanlah yang terbaik untuk saya yer...
of course, diri sendiri pon kena doa juga...takleh berdiam diri...
harapan aku besar nak balik jb...
bukan sekadar mengambil peluang yang ada, tapi lebih dari itu...
mudah-mudahan niat baik aku dimakbulkan oleh Allah SWT...
amin...

p/s : to syana and shanim, thanks for all the support...really appreciate it and will practice it too...love u 2 ppl so much...miss ya...take care...

4 comments:

Peri Ungu said...

dadar,

awwwww..babygirl, u know u'll always be in my prayers! best of luck. hembus2 sikit before masuk pintu.hiihihihi

and remember: good things always happen to good people! and you are obviously one of them.

Anonymous said...

ikhs. si elf ni asik dpt 1st spot je in posting komen. nim, ko xde keje lain ek? muerhaha.

dadarling, i'm awaiting for ur return, with my arms wideeee open!

Unknown said...

ameen (^_^)

-iDa said...

aKu doakan y t'Baik u ko..insy

p/s:dH lame rasenya aku xpost koMen dlm nie kn...sowi,cBuk sgt lani