Saturday, January 24, 2009

You knOw who yoU are...

salam semua....

rasanya sekarang nie mcm tak sempat jer nak update blog selalu...
macam banyak keje plak sekrang nie...tapi yang sebenar2nya takde keje yang betul-betul kena buat...
tapi, aku yang menyibuk keje orang lain...

equipment still tak ok...lambat nak tunggu supplier dtg betulkan...
so, aku pon menyibuk-nyibuk lah kat unit lain...
ok gak, dari duduk sesaje kan...

aku rase hidup aku sekrang dah bahagia sikit sejak 2 3 minggu lepas...
taknak fikir apa-apa dah...fikir pasal diri sendiri jer sekarang nie...
tapi untuk kawan-kawan yang tersayang, aku tetap ingat kat dieorang...[you know who you are...i don't need to mention here...u all always in my heart]...
kawan-kawan yang kat lab nie sekarang, adalah orang-orang yang banyak membantu aku masa aku down...
they cheer me up...gelak jer kalo dgn dieorang nie...eventhough ada prob ngan ketua makmal kan...hahaha...gelak tetap gelak...

to my dear lovely kakak, thank you very much for all the support and advice...
without you, entah2 saya sendiri pon akan bertindak yang bukan-bukan...

to my dear bro, you give me the inspiration to think...
membuatkan saya rasa saya berhak untuk berkata-kata...

and lastly to my dearest friend, ur advice very useful to me...
walaupun aku tahu 'perasaan' ko dah lama takde, but still u try to understand the situation...
take care of ur health and my future anak sedara yer...hehehe...

blog kali nie memang sengaja taknak letak name of person that i mentioned...
like i said,

You knoW who yoU are....

aku akan bercuti seminggu untuk raya cina nie...
org cina beraya, aku pon beraya jugak...hahahaha...
goiNg back to JB...bestnYa dpt balik umaH...
yooHoooo!!!

1 comment:

-iDa said...

aku cuti pjg gak raye cina nie hehehehe....