Monday, January 12, 2009

welcoMe 2009...

2009....

1st post in this year...

lama jugak rasanya tak menulis blog...since kat mkkm nie internet tak ok, aku pon tak lah update blog...

apa yang aku harapkan pada tahun 2009...?

aku harap perjalanan hidup aku akan lebih baik pada masa akan datang...baik dari segi kerja mahupun keluarga...
hopefully aku dpt pindah keluar dari selangor nie...there's nothing for me here...sekrg nie cuma nak kumpul pengalaman sebanyak-banyaknya kat lab nie...harap sangat-sangat aku dapat mohon bertukar ke tempat selain dari selangor nie...

aku rasa, its time for me untuk tumpukan perhatian pada perkara-perkara lain...
seperti kerja aku sekarang...my parents, future family...and so on...

apa pun yang berlaku kepada kita, hanya keluarga sahaja tempat kita mengadu...
bila fikir-fikir balik, siapa ajer yg aku ada...? cuma mak dan ayah yang jauh di mata...tu lah salah satu sebab kenapa aku perlu balik kepada mereka dan bukannya selama-lamanya menetap di selangor ini...

aku bersyukur sebab dapat [insyaAllah] pasangan hidup yang sangat memahami aku...
tanpa dia, aku rasa aku pon tak kuat nak hadapi semua dugaan...
aku sedar, kekadang aku nie taklah sebaik mana pon...
tapi, sekurang-kurangnya dia belajar menerima aku...aku bersyukur sebab ada orang yg sudi menerima aku seadanya...

as for my friends, yang di lab sekarang nie...dieorang memang best...
alhamdulillah, semuanya baik dan sudi menolong kalau aku ada masalah...

to kak biq, thanks for being my sister all this while...saya takkan lupa berdoa utk kakak seperti yg saya pernah bagitau...

to en.sazly, thanks jugak sebab sudi anggap saya seperti adik sendiri...en.sazly pon dh balik ke kg halaman, so takde apa dah di sini buat saya...

as to all my foodtech friends, u are the very best friend in the world...
akan aku ingat sampai bila-bila...

untuk kawan-kawan yang lain...thanks for being my friend...doakan aku yang terbaik yer...

selamat tinggal 2008...

selamat datang 2009...



1 comment:

Unknown said...

aik? thankS utk nrl xde ker?
hehe..

semoga ape yg dihajati eilDa akan termakbul. insyaAllah..

ermm.. futurE family tu bleR akn jd real family?