Tuesday, October 07, 2008

detiK 091108

mengHitung hari...

itUlah yang aKu buaT sekaraNg nie kot...

lebih kuraNg sebulaN jer laGi, staTus aku akan bertukar atas sikit dari kawan biasa tapi bawah lagi dari suami isteri...

apa perasaan eh? ntaH, macam tak percaya pon ada...
maKlumler, aku tak terfikir pon satu hari nanti aku akan melaluinYa...
taPi, Allah SWT tu Maha Adil dan Maha Mengetahui...
jodoh pertemuaN, ajaL maut di tangan-Nya...
syuKur alHamdulillah, aku dipertemUkan dgn seseoraNg yaNg sanGat memBahagiakaN haTi ini...

aku BerharaP agaR aku lebiH tabaH menGhadapi apa Jua riNtangan dan halaNgan...
aku berdoa seMoga semUanya akaN berjalaN lancaR...
kesiaN maK aku, kena prepare soraNg-soraNg kat JB...InsyaAllah, Allah SWT akan mempermudaHkan urusannya...

pada kawan-kawan yg mengenaLi cik eiLda nie, doa-doakaNlaH untuk saYa juga eh...

7 comments:

Unknown said...

yay!!
i'm so hepi 4 u fwen!
insyaAllah sumer akn bejalan lancar. ameen!

Unknown said...

hooray!!
dun worie my dear fren....
insyaallah akan dipermudahkan...hehehe..

Anonymous said...

Alhamdulillah..
semoga diberi kemudahan dalam segala hal ye...

Abe Mus...

Su3y said...

A'skum Kak Eilda...

Akak dah nk tunang ehh?
Klu gitu suzy ucapkn TAHNIAH!
Smoga jodoh akak & bkl tunang berpanjangan,kekal hingga ke akhirnye...amin!
Alhamdulilah,akhirnye akak dh jd tunang org...
Kenelah lebih berhati2 lepas ni,hehehe...
Wlupn berada jauh,namun ttp suzy tk lupe doakn kebahagiaan akak serta rakan2 suzy yg lain...
All the best kak,insyallah smuenye berjln dgn lncr...amin!

SLM SYG DARI,
SUZYLINA ;)

Su3y said...

Ohh ya kak,suzy lupe...
Yg psl hal tu,suzy msh blum dpt crk lg sape yg antr comment tu ler kak...
Org tu mcm nk cemarkn nama baik & hrg diri suzy...
Haizzz...
Dier buruk sangke dgn suzy...
Tkperlah kak,biarlh allah s.w.t saje yg bls perbuatannye tu...
I'm soo sad...
Huhuhu...

SLM SYG DARI,
SUZYLINA ;)

Anonymous said...

Semoga berbahagia. Dlm tmpoh tersebut bnyk dugaan. Kena bnyk bersabar dan bertawakkal agar pasangan anda adalah yg terbaik utk anda.

-iDa said...

wow!xlame lg kwn aku y sowg nie akn btukar status,taHniah!!!