Friday, December 26, 2008

rinDu teramat sangaT...

ok...
yang nie plak cite pasal ari ahad yang lepas, 21 dis 2008...

nak dijadikan cerita, disebabkan rindu sangat kat fila, aku drive pegi melaka kul 1thari...
dalam pukul 2 camtu, aku sampai melaka...
aku parking keta kat jusco, then fila amik aku, then kiteorg pegi jalan-jalan...

memula, dia bawak aku makan nasi ayam kat satu warung nie...
aku pon tak sure kat mana...tapi, nasi ayam dia sedap and murah plak tu...
kan perut aku baru baik gastrik, so kenalah cari makanan yang sesuai dengan keadaan perut aku...

lepas makan, kiteorg pegi melaka mall yg kat depan jusco tu...
tengok wayang kat situ, [kalau nak tgk wayang kat melaka, pegilah melaka mall tu, murah sikit]...
tengok cite histeria...
crite tu ok, cuma terpulang pada individu yang tengok...
kalau suka, mereka akan kata best...
kalau tak suka, mereka akan kata boring...
pada aku, just nice...simple, ada storynya cuma aku tak rasa mcm tgk movie...mcm drama kat tv jer...

then, lepas tengok wayang, kiteorg jalan-jalan kat melaka...
pegi giant lah [memandangkan aku nak beli barang sikit], then pegi tgk tempat nama koboi tu [bak kata dida, banyak benda murah kat situ], then pegi pasaraya bintang [dapat gak beli sandle sepasang]...
lepas maghrib kat bintang tu, jam pon dah hampir pukul 8...
so, fila bawak aku pegi makan yong taufu...
sedap yong taufu nya...and murah lah jugak...
lepas makan malam, fila hantar aku semula ke jusco, then pukul 9.30 aku gerak balik bangi...
aku sampai rumah dalam pukul 10.45 cmtu...

keje gila aku rasa pada aku...hehehe...
tapi, disebabkan rindu teramat dan boring teramat, aku nekad jer pegi melaka...
lagiepon, dah lama tak outing dengan fila...last bulan jun yg lepas...
so, walaupon tak lama, but aku sangat puas hati...tak rasa penat pon...

everyday i miss him...
and i miss him even more rite now...


zwani.com myspace graphic comments
Myspace I Love You Graphics

No comments: