Friday, December 26, 2008

hai everyOne...

hai kawan-kawan...

uishhh....rasaNya dah lama GILER aku tak update blog nie...
ida, sorrylah yer...bukan taknak update, rindu gila nak tulis blog...
tapi, keadaan aku kat sini tak mengizinkan...
ko pon tahu kan, aku update blog and access internet time kat ofis jer...
pastu, pc kat ofis nie internet satu jer berfungsi...lagilah payah nak guna internet...
tu yang membuatkan mood aku agak down untuk update blog...
insyaAllah, after this nak pakai broadband lah kat rumah...
hopefully the broadband will function well...nanti bila aku dah pakai, aku bagitau ko eh ida...

how's my life??
being bz with lab work...lagielah dah hujung tahun..all those target for next year...
jadilah ala-ala pening-pening lalat...
so,aku decide cuti for 1 week after raya aji...
aku dok enjoy sesuka kat rumah aku kat batu pahat...
then, sempatlah bercuti-cuti ke melaka...dengan my parents...
bukanlah bercuti sangat pon, just jalan-jalan jer...memandangkan melaka is the nearest place dari batu pahat tu...
dapat gaklah naik eye of malaysia...yang dulu dari tasik titiwangsa bawa ke melaka...
oklah jugak naik benda tu,taklah best sangat...but, interesting for all malaysian to try...
at least once in a lifetime kan...



di samping pegi naik eye of malaysia, dptlah jugak singgah di masjid al-azim yang agak famous di melaka...
maybe because of it's design...mak aku sempat posing lagi kat masjid tu...
then, sempat jugak menyinggah ke tasik ayer keroh...
saje ambil angin waktu petang...ada plak yang main bot ala-ala F1 gitu...tapi, bukan bot yang org leh naik pon...
cuma bot yang pakai controller tu jer...macam org main remote control car gitu...hehehe...
shiok lah jugak...
pastu dah penat, malam dalam pukul 9 camtu bergerak lah balik ke batu pahat...
walaupun it's just a simple vacation, tapi bestlah jugak dpt jalan-jalan camtu...
dah lama tak jalan-jalan pon dengan my parents....





hehe...cun tak gambar? hahaha...
oh ya, gambar yg atas sekali tu just nak tunjuk bot remote yg aku cite tadi...
pastu, gambar yg kedua tu, depan taman mini malaysia...
tak masuk pon, just posing depan pintu gerbang dia jer...hehehe...

oklah, buat masa nie, itu jer dulu for intro...
nanti ada masa aku update lagie yer...
chao chin chao....salamzz...

1 comment:

-iDa said...

hi eiLda!

soNoknye ko Nk pkai bRoadband, celcom @ maxis?
aku pN bMinat tp nTi dulu la....kuRg ongKosnye hehehe..