Tuesday, January 11, 2011

me becoming 29...?

well, it is my 1st post for this 2011...
lame jugak rasanya tak update blog nie...
bukan ape, sejak broadband ada prob nie, mcm malas nak online...menyampah ada, sakit atie pun ada...huhu...

alamak! hujung minggu nie, umur aku dah beranjak 29 tahun lah...
me..becoming 29...? hehehe...tahun depan, angka depan dah berubah ke 30...hehehe...

apa yang aku dah achieve setakat umur dah nak mencecah 29 nie?

hmmm...let me see...

alhamdulillah, syukur kepada Allah SWT...aku dikurniakan kesihatan yang baik, keluarga yang bahagia, suami yang penyayang, pekerjaan yang baik dan halal dan semuanya setakat ini alhamdulillah baik...tiada apa lagi yang perlu aku minta cuma Allah panjangkan umur aku dan kurniakan aku zuriat yang juga baik-baik...serta kekalkan dan panjangkan usia perkahwinan aku...

dalam hidup aku sekrg, yang penting hanyalah suami dan kedua mak dan ayah aku...
mereka lah org-org terpenting dalam hidup aku sekrang...
yang aku perlu fikirkan dalam setiap tindakan yang aku ambil...

hopefully, the journey will go smoothly for me...

amin...

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Happy Birthday Comments & Graphics

3 comments:

mohammad said...

salam ziarah

edzlin007 said...

Happy Birthday! Moga panjang umur murah rezeki

-iDa said...

hi eilda!

ttiba je rini tdetik nk bukak tis blog..dh lame ssgt nk explore + baca blog ssape..pape pn aku doakn moga ko bhgia + ceria skmo..

p/s: mis u so much...sob sob sob