Sunday, May 09, 2010

macam-macam ada dalam fikiran... :)




hmmmm...
sebenarnya ada mcm-mcm perkara yang ada dalam fikiran yang nak ditulis di blog ini...
i try untuk kuarkan satu-satu eh...hehehe

ok, seperti gambar yang terdapat di atas itu, haa! saper yang ikut af8 mesti tau apa yang telah berlaku pd konsert mlm tadi...ada AFMASUK! sejarah berulang lagi...pada minggu ke-8 ada afmasuk...pelik juga, kata taknak ada afmasuk tahun nie..tapi, pelik juga bila diumumkan ada afmasuk tahun nie...
apa yg beza afmasuk tahun nie dgn tahun lepas?
tahun lepas, mmg dah sangat nampak kenapa afmasuk diadakan waktu itu...semata-mata sebab aril sebenarnya..walaupun pihak produksi kata tidak, tapi itulah hakikatnya...tahun lepas, laluan aril untuk afmasuk mungkin agak mudah sebab fan nya yg sgt ramai dan fanatik dgn aril waktu tu [termasuklah aku..hehehe]...
tapi, tahun nie...aku rasa fenomenanya tak sehebat tahun lepas...tapi, fan-fans pelajar2 af di memang di luar jangkaan...itu bermakna, setiap pelajar ada peluang yang sama dan susah nak ramalkan siapa yang akan berjaya untuk afmasuk tahun ini...
apa-apa pun, i'm voting for Shahir...sebab personally aku rasa Shahir deserve to go to final dan tak sepatutnya tersingkir masa minggu ke-7 tu...and shahir antara pelajar af yang pada aku sangat sopan, tahu hormat org lain, kurang kontroversi, rajin, dengar cakap cikgu, and ada sense of humour...

I'M SUPPORTER FOR SHAHIR & ADIRA...and recently DAUS :)



nie ada lagi satu perkara yang aku sangat-sangat tak sabar menanti...
paknil akan bertugas semula di Riuh Pagi Era...
satu berita yang aku pasti menggembirakan jutaan peminat Riuh Pagi Era...
walaupun kita semua masih lagi terasa akan kehilangan allahyarham Din Beramboi, tapi hidup nie tetap kena diteruskan kan...
mungkin dengan menceriakan kamisemua di waktu pagi, secara tak langsung dapat juga menceriakan keadaan paknil dan lama-kelamaan dapat menguatkan lagi semangat paknil...

I ALWAYS SUPPORT MY UNCLE AZNIL :)




this cute little fella adalah anak sedara aku...anak sulung kepada dekyan&indah...dekyan is my hubby brother..
this cute little fella, her name is Nur Kasih Adawiyah...
apa yang boleh korang simpulkan dari 2 gambar ini? hehehe...
sebenarnya, si Kasih nie bleh tertido dalam masa ibu dia masih lagi memberi dia makanan...hehehe...
i find it quite funny, sebab masa kejadian i was there...
sangat cute bila dia tertido tu...
pastu bila ibu dia kejutkan utk bagi minum air plak, once again she's tido again...hehehe...
tak sabar nak tunggu Kasih pandai jalan :)

BE A GOOD GIRL OK :)



dan, akhir sekali aku rasa...bulan mei ini adalah bulan yang sangat buzy buat aku...
tetiba kat ofis, keje jadi banyak melambak-lambat...
internal audit for my AJK is coming in this month...
we (me&nana) have to start method validation this month also..
sekarang nie, cuma tinggal lebih kurang 3 bulan lebih jer for me to learn all the things with pesticide...
sebab nana akan cuti bersalin for 2 months...wah! sangat berat tanggungjawab itu...huhu...
apa-apapun, harapnya aku kekal sihat bertenaga dan stay in focus :)

EVENTHOUGH THERE IS SO MUCH WORK TO DO, BUT STILL I LOVE WORK AT MKAJB... :)

1 comment:

Edzlin said...

cute nya baby!!!